Sidevisninger i alt

tirsdag den 22. januar 2013

Med Succes kommer.. Mere succes!

Kender I den der følelse af at et uheld sjældent kommer alene?

-Jeg gør!! 
Mobilen løber tør for strøm, bussen kører for næsen af mig, jeg spilder kaffe på min hvide skjorte, jeg har tandpasta på kinden, snubler over fortovet og kommer til sidst i tanke om at jeg har glemt min pung derhjemme. 

.. Eller, jeg taber æg på gulvet, banker hovedet op i køkkenbordet efter jeg har prøvet at gøre det rent, for at opdage at maden på min pande er fuldstændig forbrændt og ikke andet værd end at smide ud.

Det kan selvfølgelig også være de mere alvorlige ting; Man mister sit job, Bliver uvenner med veninden, en man holder af dør, kærlighedslivet går i koks og man får en kæmpe efterregning!

Men til gengæld, Når jeg så rammes af succes, så griber jeg altid chancen og rider på bølgen!! 
- Og tit tror jeg det hele handler om ens eget synspunkt! Hvordan man selv ser verden, er der hvor man ender; Hvis man synes Karma er en Bitch - Så er det nok det du får!! Men hvis du synes Karma egentlig er en ret skøn ting; Lur mig om Karma så ikke lukker op for 'godteposen'! ;)






Vi er alt for hurtige til at glemme et første kys og den fornemmelse det kan give - og endnu bedre;  En venindes kærlige smil, Ros på jobbet, En økonomisk gevinst eller da man fik af vide at drømmelejligheden var din, Succes med træning, friheden ved at rejse, at vinde i Ludo.. Eller noget så simpelt, som kassedrengen i Fakta, der giver dig dine 11 frugter for samme pris som 10, og han siger; "Det er vores hemmelighed! ;)"

Jeg selv har lige fået succes på succes; 
Nye spændende kunder og projekter, et 12-tal til en afsluttende eksamen, mødt nogle nye skønne mennesker og jeg har straks grebet den der "WAUW"-følelse i maven og tror da også på at mine udfordringer, især med min bank, vender til min gevinst og er sikker på, at selvom jeg 110% sikkert banker hovedet ind i emhætten igen i aften; Så har jeg Succes nok til at holde den kørerende! ;)




Derfor; Når du har en succesoplevelse så fang den følelse der giver i kroppen, Brug den kontruktivt og kom igang med alle de projekter, opgaver elle gøremål du har frygtet eller har holdt igen med fordi du er bange for deres outcome.. Din egen instilling er nøglen til succes! 



Karma's not a Bitch; Karma is you!! ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar